Post by gieriylifischtest on Feb 16, 2022 12:29:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ King of Avalon: Dominion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ King of Avalon: Dominion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch gull ▞▞▞
▞▞▞ King of Avalon: Dominion 2022 version ▞▞▞
Spillet er en pengegrop. Selv om du ikke nødvendigvis trenger å bruke penger, vil du raskt bli knust av spillere som har investert mye penger på å gjøre det. Ikke for den uformelle spilleren.
Helt ok
... okei ...
Fortsetter å bufre, men totalt sett er det et flott spill og det viser de sanne ridderne av det runde bordet, men jeg skulle ønske du kunne legge til sverdene deres i spillet alt jeg så var Excalibur ingen andre sverd
Veldig lønn for å vinne, eller være i nærheten av å ikke bli bedrøvet over å slutte med mindre du er heldig med den rette alliansen. Vil være konstant på måter å ilke ytterligere noen dollar her og der. Jeg ser for meg at utviklerne eier 6 øyer nå.
Ser ut som nok en dårlig bybygger - Ikke som reklamen. Avinstallert.
King of Avalon: Herrschaft Strategie ktep
Gud spill
Bra spill
Dette spillet kan være morsomt hvis du finner et godt kongerike.Utviklerne gjorde en god jobb med spillet, men spillerne....Vel, hvis du kan finne et kongerike der kongen ikke enten er en maktsyk dust eller ikke er i stand til å tøyle sine underordnede, kan du gjøre det bra, spesielt hvis du er en del av den regjerende alliansen. Ellers vil du enten kjøpe gull og pakker eller bruke mesteparten av tiden din på å helbrede tropper fordi du ikke kan tjene nok gull i spillet til å holde byen din skjermet 24/7.
Jeg liker. Så langt har jeg ikke blitt utslettet... Jeg er fortsatt under beskyttelse. Men spillgrafikken og videoene er ganske kule. Jeg liker historien så langt også
Jeg prøver å spille hver dag, men det er for dyrt til å tvinge meg til å gjøre plass på telefonen min og slette andre apper bare for å spille det. Blir veldig lei av det... 🙄
Jeg liker spillet, men det er vanskelig å finne en allianse som holder deg med mindre du spiller i timevis hver dag
Som de fleste mobile RTS-spill, er dette et betal-for-vinn-spill som definitivt krever penger for å komme nær toppen. Jeg vil imidlertid si at den har utmerket grafikk og føles jevnere enn andre spill i sjangeren. Det er forskjellige måter å bli mektig på, eller forskjellige områder å være mektig på, som ikke så mange lignende spill har. Dessverre, ser det ut til at med hver oppdatering, KOA blir mer penger sulten og oppdateringene deres blir mer meningsløse, som bare en oppussing som gjør det mer forvirrende og du må lære hvor alt er igjen. Det tar også mye tid ut av dagen din, men ikke alt på en gang, fordi du må fortsette å samle ressurser, angripe eller forsvare, håndtere allinaser osv. Det er ikke nødvendigvis utviklerens feil, dette er bare måten spillet og andre som det er. Kortversjon: Har du penger er dette et bra spill. Det er nok en av de beste i sjangeren. Men ikke forstå om du leter etter et uformelt, gratis eller billig spill.
Enestående spill. Flott grafikk og gjennomtenkt historie.
Veldig dyrt!! Problemet jeg har er at når du kjøper noe, forventer du å få det bare for å finne ut at det er en fristelse å bruke hundrevis mer for å kunne fullføre det første kjøpet og det du forventet!
verste spill noensinne
DET ER DEFINITIVT BETALING Å VINNE. Men hvis du kan tåle alle CHN-hackere og tilfeldig raseri, er det anstendig bortkastet tid.
Bra spill
Vel, jeg pleide å gi 5 stjerner, men nå. Det er knapt verdt 2. Fordi jeg bestemte meg for å opprette en annen konto i samme kongerike som den andre kontoen min fordi jeg hadde lyst. Og det dumme spillet sier at jeg må bekrefte kontoen, så når jeg legger inn informasjonen sender den meg fortsatt ikke bekreftelsen. Det begynner å bli irriterende.
Dette kan bare være det verste spillet jeg noen gang har spilt. Med mindre du er forberedt på å bruke tusenvis av dollar, vil du bli ransaket om og om igjen, og angre hver bit av fremgangen du har gjort. Hvis de hadde en modus der du ikke kan angripe eller bli angrepet, kunne jeg faktisk like spillet bortsett fra at skjermen er full av knapper som ber om penger når du trykker på dem, og fremmedspråklige meldinger som hele tiden ruller over skjermen uten lyd alternativ. Jeg er lei av frustrasjonen og sinnet.
Coom
Æ syns appen e kjempe fin ass
Jeg ville gitt denne appen null stjerner hvis jeg kunne. De imøtekommer de store brukerne. Kundeservicen deres er en spøk. Hvis du har et problem, prøver de ikke å fikse det i det hele tatt. Jeg vil ikke bruke en krone til på dette spillet. Ikke kast bort tid eller penger.
Har spilt dette spillet i mange år og er fortsatt avhengig 😊 Veldig bra spill. Selfølgelig bruker jeg litt penger, men det er en valgsak 😊
Jeg har spilt dette spillet i 3 år nå, det burde si mye. Dette er det første spillet jeg noen gang har spilt som dette og siste. Jeg har sett utviklerne ignorere folk som jukser, stjele folks penger, gjøre private avtaler med visse spillere slik at spillet ikke tapte penger, ikke tilby kundestøtte, og spillet frarøver uskyldige spillere belønninger de har jobbet med i flere måneder. Prøvde å kontakte support og det var bortkastet tid. Spillerne er imidlertid verdt å spille for
Avhengig😁
Bra spill, men ptw
Bs
Det er et bra spill og grensesnitt. Men ettersom det er samme firma som lager Mafia City.. og plasserer denne i et raskere/lettere tempo. Det er ekstremt unøyaktig. Jeg dumpet denne enkle $50, selv om jeg tidligere tjente $120 fra dem for Mafia City... kanskje jeg har en dårlig server. Men det tror jeg ikke på. Siden dette var så kjedelig orket jeg ikke en dag til. Selv om jeg var halvveis til målet den første dagen av 30. Så ja. Hadde vært enkelt. Men det vil øke tallene for søppel.
Grafikken i dette spillet er fantastisk, det må være for en ung gutt, gamle folk forstår det ikke for mye, men et bra spill og det betalte seg med en gang. Jeg burde ha hørt på den fyren for ca. 4 dager siden
Jeg begynte opprinnelig å spille dette spillet for å oppfylle kravene, men nå lever jeg spillet, og selv om det er det første konfliktspillet tror jeg at jeg kan forstå hva som skjer på grunn av måten spillet er lagt opp på. Bra gjort
Ganske anstendig for hva det er, tidlig spilling går fort, så jeg forventer at det vil avta veldig hardt om litt. Oppdaterer når jeg er lenger inne
Jeg liker dette spillet veldig godt. Men det er mange ting som kunne vært bedre. Oppdatert 24. desember Jeg tror at den nye metoden for å prøve å være rettferdig i matchups ikke fungerer som den burde, et av de største problemene jeg ser er at på arenaen må noen som bare kan komme til nivå 11 møte på en kontinuerlig basis folk som er høyborg 40 er større og har tropper Jeg synes ikke det er rettferdig for de som bare kan trene 11-ere. Jeg ser ingen likhet i disse spesielle kampene.
Dette spillet er morsomt, helt til de store brukerne og den ulovlige rss-boten kommer i spill, så ødelegger de kongedømmer som gjør at de fleste ønsker å slutte, den normale hverdagsspilleren kan ikke holde tritt med dem. Flott notat de fleste som spiller er gode å snakke med
King of Avalon: Dominion Strategie dbi
King of Avalon: Dominion ยุทธศาสตร์ vclq
Jeg liker dette spillet. God strategi og møte andre mennesker med samme interesser.
Angry Birds Friends Arcade gsy
Veldig lønn for å vinne. Ingen beskyttelse for nonstop-angrep fra p2w-spillere. Du går enten fullt forsvar og prøver å holde ressurser nede og enheter skjult i andre spillere 24-timers skjold eller slutte å samle ressurser for at p2w kan plyndre..dvs.: slutte Mange ting som er gratis i andre spill eller lett tilgjengelig som utholdenhetspåfyll, tropper minner om, porter er dyre her og kun tilgjengelige i svært sparsomt omfang eller i pakker du må kjøpe. Til tross for dette er det et morsomt grunnspill hvis du ikke har noe imot å spille 24x7 keepaway fra p2w
kjjekt spill