Post by gieriylifischtest on Feb 16, 2022 12:17:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magica.io - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magica.io - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode vergroot je uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Magica.io - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
goed, het is echt leuk en ik speel het graag, zelfs onderweg als ik me verveel
Fight for survival in great battles, collect epic loot, improve your character's fighting skills! All this and more you can find in the Magica.io battle royale
Gaaaaay
Er zou een optie moeten zijn om het op te slaan, maar goed, niet uitstekend?
te veel toevoegen
Eerlijk gezegd zijn je spelideeën niet slecht, ik kan het zelfs goed zeggen MAAR de meeste van je spelbeschrijvingen zeggen dat het een "Online-modus" heeft, wat volgens mij niet online is, het zijn allemaal gewoon A.I./bots. Het enige dat hier online is, is een enorme hoeveelheid advertenties die je naar me gaat gooien en vertel me niet "zet gewoon je wifi / dataverbinding uit, bla bla bla"; Ik kwam hier voor de ONLINE-MODUS die in je beschrijving staat waarvan ik weet dat het niet waar is😒. Dit is slechts een van die games die advertenties grinder zijn.
Veel advertenties. Zelfs als je sterft en weigert de advertentie te laten herleven, wordt er nog steeds een advertentie afgespeeld om terug te gaan naar het startscherm. Je moet het spel constant minimaliseren en vervolgens opnieuw openen om die advertenties kort te houden. Ongeacht die, er zijn gewoon te veel advertenties om naar te kijken. U besteedt de helft van de tijd of meer aan het kijken naar advertenties, zelfs als u ze niet bekijkt vanwege alle voordelen.
geweldig spel ik ben het de hele tijd
Te veel advertenties he
Over het algemeen is het een leuk spel, de advertenties zijn zeker slecht, maar ze zijn niet te irritant zoals sommige andere apps. Het enige probleem dat ik heb, is dat de app niet altijd wil werken, alsof de app gewoon wordt afgesloten, maar zoals ik al zei, over het algemeen heb ik een goede ervaring gehad.
Download Snaky.io - Snake Eater APK 6.1.8 Android gratis
Het is een goed spel. Ik houd er niet van dat als je watervuur en aarde kiest, je een tornado krijgt. Ik denk dat de elementaire lucht ook moet worden opgenomen en als je aif, air, air kiest, krijg je een tornado. Dat is logischer dan hoe het nu is. Ik vind het ook niet leuk dat je niet echt een makkelijke start krijgt. Ik sta nu in de tweede rij van de kaarten. IK KRIJG 35 KILLS EN DAT HELPT MIJ NERGENS. Ik hou ook niet van het feit dat ik, nu ik al level elf ben, niet meer kan kiezen tussen de elementen. Goed spel wel.
Magica.io in de App Store
Ik vind het spel echt leuk als je iets met windkrachtspreuken toevoegt😀🙂
Beste io-game, behalve bijlen, maar nog steeds een geweldige game, wou dat het langer was en een eindbaas had in plaats van een koninklijke strijd van 100 personen 😩
Koala Crush Arcade rxi
Magica.io - Battle Royale Veiksmas vmtz
Magica.IO Apk Laatste v13.3.30 Download voor Android-smartphones en -tablets. ... Pakketnaam, io.battleroyale.magicka. Prijs, Gratis.
Heel moeilijk, moeilijk te controleren en over het algemeen saai. Ik raad het niet aan. Om te respawnen moet je veel geld betalen of een advertentie bekijken. Het is een van die spellen waar je gemakkelijk kunt winnen, zolang je maar geld op zak hebt.
Heb verwijderen
Het spel zit vol met ADS! 😡 Dus kocht ik het NO ADS-item. Maar het blijkt dat het niet ALLE advertenties verwijdert, alleen de advertenties tussen de rondes door. Ik haat het dat ze het niet duidelijk hebben gemaakt voordat ik de aankoop deed. Er zijn nog tonnen advertenties! Dus besloot ik om restitutie te vragen, maar Google Play zegt dat deze game geen restitutie ondersteunt. Dus lange recensie kort, koop NOOIT iets van deze game. En als je niet van ADS houdt, blijf dan weg van dit spel!!! 😡
Kan karakter niet verplaatsen.
Goede edelsteen
eenvoudige gameplay en toch strategie is de sleutel ... ai is intuïtief en het is gebouwd voor pvp-gevechten ... ik zal het verspreiden ... pc-game voor mobiel
Ik vind dit spel leuk, maar het probleem is dat de bots je blijven volgen en het is echt vervelend. Ik ben level 13 in dit spel en in de Gold League
Beste app ooit, maar ik wou dat het een nooit eindigend niveau had en ik kan het niveau dat ik heb gespeeld niet afspelen en de game was zo moeilijk en ik kan niet eens op de spelers schieten🤣
Het spel is erg leuk, maar het staat vol met advertenties voor alles, tenzij je een bepaald bedrag betaalt. Afgezien daarvan merkte ik dat ik van brons naar zilver ging en een enorm gat in de spelers zag. Mijn kampioen heeft 500 pk en vecht tegen Champs met 1.5k tot 3k hp, wat betekent dat ze me één kunnen neerschieten terwijl ik ze moet raken 3-5 tijden, wat volkomen onterecht is. Het verpest echt de stemming en ik denk dat ik er uiteindelijk mee stop.
... 6 eses de calidad, Clash royale apk ios hack, Rap de frutas y verduras, ... Benedetta mazza l eredità, Heroes of might and magic 3 windows 10,
Het spel is zoooooooo leuk!!!! Vanaf het moment dat ik het logo zag, wist ik dat ik het wilde hebben en het is het leukste dat ik in tijden heb gehad lol, ik heb het pas vandaag gedownload en ik ben nu al bang dat het zo snel eindigt,... Het zou echt uitgebreid moeten worden, wat ik ervoor zou geven om een verhaalmodus te hebben...
Ik speel dit spel graag, maar na de laatste update kan ik niet meer bewegen. Alles geprobeerd van de website en nog steeds werkt het.
Magica.io - Battle Royale Екшън pte
Stel je voor dat je wordt vermoord, niet omdat je onvoorzichtig was, maar omdat je personage plotseling stopt met bewegen zonder reden. Ik vind dit spel eigenlijk wel leuk, maar de bugs zijn frustrerend. 😕
Ontwikkelaar: CASUAL AZUR GAMES - Battle Royale APK.
... El fuerte isla magica, Costo de maleta extra en copa airlines, ... of duty mobile mapa battle royale, Como eliminar las paginas visitadas en google,
Magica.io Azione ndpr